Lag NM Dressur 2021 - pressemelding

Postet av Skedsmo Rideklubb den 9. Sep 2021

Som vinner av fjorårets LAG NM, så er det Skedsmo Rideklubb som står som vertskap for LAG NM 2021. Stevnet vil bli avviklet på idylliske Sørum Fritidsgård, i Lillestrøm, som er et eldorado for alle hesteinteresserte.

Det er 12 påmeldte lag i hesteklassen og 12 påmeldte lag i ponniklassen. Dette vil si at totalt 75 ekvipasjer skal i ilden i løpet av to stevnedager. Disse skal konkurrere i klassenivå fra MC – VB, som er det høyeste nivået vi har hatt på klassene i et LAG NM noen gang.

Åpningsseremoni vil bli avholdt 17. sept. Kl. 18.00 og det ventes celebert besøk av ordfører og representanter for sporten.

Vi forventer mye god ridning, stort fokus på hestevelferd, og ikke minst god underholdning!

Det vil bli åpen kiosk med servering av mat og drikke hele helgen, og vi ønsker velkommen til et hyggelig arrangement.

Følg oss også gjerne på facebooksiden Lag NM i Dressur 2021. https://www.facebook.com/events/132215595667531

Skedsmo rideklubb ble stiftet i 1974. Skedsmo rideklubb har sin hovedarena på Sørum Fritidsgård i Lillestrøm. Her arrangerer vi treninger, konkurranser og ekrutteringsarrangement. Vi er en stor klubb og lever under mottoet "best fra bredde til topp".

Takk til våre sponsorer: