Ungdomssamling 2019 - Sammen om hesten

Postet av Skedsmo Rideklubb den 1. Aug 2019

Norges Rytterforbund inviterer til ungdomssamling på Starum, Norsk Hestesenter 3.-6. oktober 2019 for medlemmer av Norges Rytterforbund, Det Norske travselskapet og Norsk Jockeyklubb.

Vi fortsetter suksessen fra 2018 og inviterer for 2. gang til ungdomssamlingen «Sammen om hesten». Er du mellom 16 og 26 år (2003 – 1993), og brenner for hest? Vi inviterer hesteungdom mellom 16 og 26 år fra hele Norge til samling på Starum, Norsk Hestesenter for å lære mer om hest. Dette blir en helg som skal fylles med faglig og sosialt innhold hvor vi skal ha fokus på det vi alle har til felles, nemlig hesten.

Dersom du ønsker å delta, send oss i styret en mail før eventuell påmelding: leder@sked.no

Vi håper vi har noen engasjerte ungdommer i klubben som ønsker å delta på denne samlingen!

Mer informasjon og påmelding til NRYF finner man her