Siste sjanse - stem på oss i Lokalbidraget!

Postet av Skedsmo Rideklubb den 24. Mai 2024

Har du husket å stemme på oss i #Lokalbidraget?
Vårt hovedprosjekt gjennom mange år er ett forbedret tilbud for innendørs trening i vinterhalvåret - en større ridehall. Siste frist for å stemme er i dag. Spre ordet - vi trenger alle stemmer vi kan få.

Er du ikke kunde i lokalbanken? Det er ikke forsent... registrer deg og støtt lokale aktører som gir tilbake til nærmiljøet!

Bli med på verdens enkleste dugnad for lokalmiljøet! 💚Lokalbidraget er i gang, nå er det du som er kunde i banken som bestemmer fordelingen av 5 millioner kroner fra banken til lokalmiljøet. Nærmere 170 lag og foreninger innen idrett og kultur er med i vårens runde.

Nytt i år er at du kan stemme i nettbanken. Du kan kun stemme én gang, enten i mobilbank eller i nettbank.

Frist for å stemme er 24. mai.

Les mer og se alle deltagerne her: https://www.rsbank.no/lokalbidraget