Stem på Skedsmo Rideklubb i "klubben i mitt hjerte" konkurransen

Postet av Skedsmo Rideklubb den 4. Nov 2019

Stem på Skedsmo Rideklubb i "Klubben i mitt hjerte" konkurransen!

Alle penger som samles inn vil gå til nye dommerboder på utebanen på Sørum Fritidsgård!

Vil du hjelpe oss å støtte en god sak? Rideklubben vår er med på Klubben i mitt hjerte-konkurransen (28. oktober – 8. november) der klubben som samler inn flest stemmer kan vinne 1. premien på 100 000 kroner!

I tillegg til hovedkonkurransen kan vi delta i to daglige trekninger med 10 000 kr i premie, hver dag konkurransen pågår:

• Stemmetrekning: Hver dag trekkes én vinner fra lagene som har mottatt minst 50 stemmer samme dag.
  • Innsamlingstrekning: Hver dag trekkes én vinner fra lagene som har samlet inn over 2000 kr totalt på spleisen sin.

Klubben i mitt hjerte støtter idrettslag over hele Norge og heier på arbeidet med å skape god aktivitet, positive miljøer, idrettsglede og fellesskap i lokalmiljøene. Ditt bidrag vil utgjøre en forskjell, uansett hvor mye eller lite du gir.

Hvordan kan du hjelpe oss?

Stem på og støtt spleisen vår for å hjelpe klubben vår i konkurransen! Husk at du kan stemme hver dag :)