Himmelspretten feltritt

Postet av Skedsmo Rideklubb den 7. Jun 2019

Skedsmo Rideklubb inviterte til Feltritt på ridesenteret i Lillestrøm, Sørum Fritidsgård i samarbeid med KS Hestesport, 30 mai. Dressur og sprang på formiddagen ble preget av mye regn, men tross alt blide deltakere og funksjonærer. Til terrenget valgte heldigvis værgudene å stanse regnet og vi kunne gjennomføre terrengdelen uten at noen ble våte, verken av regn eller fall i dammen. Det blir dressur og sprang på formiddagen, og terrengritt på jordet på ettermiddagen.

Rundt 80 var meldt til start i klassene Knøttecup og 80 cm for hest og ponni.

"Endelig er beina i vater og hodet begynner å komme på plass igjen etter en fantastisk Himmelsprett!" sier stevneleder Nina Hjelle. "Tusen takk til alle som bidro med stor og smått i løpet av dagen! Ingen nevnte = ingen glemte, men formiddagens helt må nevnes: en ustanselig blid og serviceinnstilt syklist i regnet som fraktet protokoller ustanselig! Med sår hals og hoste smilte hun stadig vekk, og ved spørsmål om hvordan det gikk svarte hun at det gikk så fint for nå var det i hvert fall ikke pollen i lufta Nok er supert stevne hvor alt gikk på tiden, takket være alle dere frivillige funksjonærer i alle mulige roller Heia Skedsmo! En ekstra t\stor takk igjen til KS Hestesport for flotte premier i alle klasser! og til Amatørfotograf Helene Gjerde Aamdal for fine bilder til de beste mønstre hest!"