Ansvarlig og selvgående stallmedarbeider søkes til 100 % stilling

Postet av Skedsmo Rideklubb den 3. Jul 2024

Vi søker medarbeider til 100 % stilling i Skedsmo Rideklubb sin Klubbstall. Stallen er lokalisert på Sørum Fritidsgård i Lillestrøm og har 22 boksplasser.

Vi søker en ansvarsfull, initiativrik, hestevant og selvgående medarbeider som kan ta seg av den daglige driften av stallen. Arbeidstid er hverdager fra 08.00 - 16.00.

Arbeidsdagen består av følgende arbeidsoppgaver:

• Morgenforing
  • Utslipp
  • Lunsjforing
  • Holde orden i stallen og sørge for at rutiner og avtaler blir fulgt
  • Sørge for god hestevelferd
  • Forefallende stallarbeid / vedlikehold
  • Koordinering av skoing, veterinær etc samt kommunikasjon med oppstallører
  • Administrere dugnad i stallen v/behov
  • Fakturering, innkjøp og generell administrasjon av stallen inkl. vikar v/fravær
  • Forefallende arbeid for Skedsmo Rideklubb v/behov (harving og annet forefallende på området)

(inntak av hester og kveldsforing utføres av hver enkelt hesteeier)

Stillingen kan tilpasses noe etter den enkelte medarbeiders kvalifikasjoner, ønsker og behov. Det vil være mulig å tilby fleksibilitet i forhold til arbeidstid og oppgaver med unntak av de faste tidene for morgenforing, utslipp og lunsjforing.

Den ansatte har mulighet til å disponere en boks i Klubbstallen om ønskelig.

Den ansatte vil være en del av ett større felleskap på Sørum Fritidsgård. Dette er en kommunal gård med hester og tilhørende rideskole. Dette er Skedsmo Rideklubb sin hovedarena.

Stallen og rideklubben disponerer en traktor som benyttes til harving og innkjøring av for til stallen. Det er en fordel om man har erfaring med å kjøre traktor, men ikke noe krav.

Tiltredelse snarlig - Nødvendig opplæring vil bli gitt - Lønn etter avtale.

Ta gjerne kontakt med Mari på mobil 91573767 eller Monica på mobil 99 55 95 02

Du kan også gå inn på den fullstendige søknaden på Finn hvor du finner ytterligere informasjon og muligheter for å sende søknad.

Link til annonse: Ansvarlig og selvgående stallmedarbeider søkes til 100 % stilling | FINN.no