Ny Massey - Specially made!

Postet av Skedsmo Rideklubb den 9. Feb 2024

Ny Massey Ferguson!

Den gamle Kioti traktorens tid er forbi - vi har investert i en splitter ny!

Det har lenge stått på ønskelisten å få byttet ut den gamle traktoren til rideklubben. Vi har klart å holde liv i den med list og lempe og ikke minst litt ekstra kjærlighet, men det ble etterhvert helt klart for oss at den var moden for utskiftning. Vi ble altfor sårbare når vi ikke kunne stole på at traktoren startet når vi trengte den. Kiotien har nå hatt sin siste arbeidsøkt på Sørum og erstatningen ble endelig levert i går.

Den nye traktoren er levert fra Eik Senteret på Bjørkelangen. Vi har testet og fått på plass alle detaljer så denne traktoren skal passe vår bruk. Nå skal vi ha traktor i mange år som er spesialtilpasset til alle våre behov. Den skal være bedre egnet til både gamle og nye oppgaver for rideklubben.

Vi er ekstremt fornøyde og retter en stor takk til EIK Senteret på Bjørkelangen (Facebook) som har gitt oss utrolig god service og oppfølging for å få denne maskinen akkurat slik vi ville ha den. Ikke nok med det så ble den levert sammen med en nydelig kake og en liten ekstra profilering som vi syns var veldig kul og satte stor pris på!

Specially made for Skedsmo Rideklubb

DA ER DET BARE Å TUTE OG KJØRE!