Årsmøte 2023 og Årets ildsjel 2022

Postet av Skedsmo Rideklubb den 16. Mar 2023

I går ble årsmøte i Skedsmo Rideklubb gjennomført på Sørum Fritidsgård.
Kaffe ble servert sammen med flotte årsberetninger, regnskap og budsjetter.

Avslutningsvis så kom en av våre hovedsponsorer, Norsk Ferdigplen, opp på scenen, og innførte en ny utmerkelse i Rideklubben, Årets ildsjel.
Årets ildsjel vil fremover kåres årlig, av en komite som vil bestå av en representant fra Norsk Ferdigplen, ett styremedlem fra Skedsmo Rideklubb og fjorårets vinner av prisen.

Og meget fortjent så tilfalt prisen for Årets ildsjel 2022 til Silje Røst Ugelstad.
Silje har lang fartstid i rideklubben, både som rytter, medlem, tidligere styremedlem og medlem i feltrittskomiteen. Silje er ett Ja-menneske som stiller opp på alle arrangement og dugnader hun kan, og tar ofte de jobbene få andre takker ja til. Har du besøkt oss på stevne har du garantert sett henne på parkeringsplassen, uansett vær og vind, gjerne iført sin orange regndress.
Silje er en utrolig viktig ressurs for rideklubben vår, og Styret takker ydmykt for utallige timer, gjennom mange år, og uvurderlig innsats.
Silje er den perfekte vinner av Årets ildsjel i 2022, i Frivillighetens år!

Takk også til Norsk Ferdigplen som initiativtager bak denne utmerkelsen.

Takk til alle som møtte opp på årsmøtet 2023.

Vi vil gratulere alle innvalgte og ønske lykke til med videre arbeid i klubben i 2023.
Styret i rideklubben for 2023:

Leder: Marit Jakhelln
Nestleder: Mari Stensrud (gjenvalgt)
Styremedlem:
Geir Ove Røed (ny)
Monica Vandbakk (gjenvalgt)
Per Arne Helgesen
Jane Caroline Kristiansen
Øystein Granum
Ungdomsrepresentant: Kine Aurora Helgesen (ny)
Vara:
Kenneth Faanes (ny)