AVLYST! Foredrag - Hestesporten inn i fremtiden

Arrangør: Skedsmo Rideklubb
Påmeldingsfrist: 21.03.2024 01:30

Vis kart

Et bilde som inneholder hest, pattedyrAutomatisk generert beskrivelse

Invitasjon til klubbkveld m/foredraget

«Hestesporten inn i fremtiden»

21. mars kl. 19.30-21.30 i kafeen på Sørum Fritidsgård

Foredragsholder: Elin Heistad

Et bilde som inneholder person, Menneskeansikt, utendørs, klærAutomatisk generert beskrivelse

Bli med på ett foredrag hvor vi tar steget inn i fremtidens hestesport!

«Hestesporten inn i fremtiden» vil ta for seg vår største forpliktelse – å alltid sørge for god dyrevelferd i sporten vår. Foredraget vil ta for seg forskjellige perspektiver og tilnærminger for å videreføre og utvikle denne fantastiske sporten, samtidig som vi ivaretar våre firbeinte venner på best mulig måte.

Fra daglig stell og trening av hesten til viktigheten av å sikre deres trivsel og velvære, vil dette foredraget inspirere og informere både erfarne utøvere og nysgjerrige tilskuere.

Ikke gå glipp av denne sjansen. Elin Heistad har en unik bakgrunn og årelang erfaring både som aktiv utøver, trener og kursholder. Hun er til daglig leder på Sørum Fritidsgård hvor hest er i fokus. Hun er svært interessert i god ridning og trening av hest slik at den holder seg sunn og alltid er godt nok trent for oppgavene den møter. Hun har tro på struktur, system og at ting tar tid. Du kan lese litt mer om Elin her:  https://feltritt.com/?a=480

Elin brenner for hesten og dens positive synergier for oss mennesker uansett nivå og bruksområder. Hun deler av sin lidenskap og kunnskap med entusiasme. Sammen skal vi utforske veien fremover for hestesporten, med et sterkt fokus på å opprettholde et høyest mulig nivå av dyrevelferd.

Vi gleder oss til å se deg! Meld deg på - begrenset plass!

Foredraget er gratis for medlemmer av Skedsmo Rideklubb. Er du ikke medlem i klubben og likevel ønsker å delta? Ta kontakt med oss på mail mari@sked.no

Administratorer