Styresammensetning og presentasjon av styret

RolleNavnMobilmailAnsvarsoppgaver
LederMari Stensrud91573767leder@sked.no
Admin, hjemmeside, klubbstall, medlem, spons og avtaler
NestlederMonica Vandbakk99559502
tom@sked.no Anlegg

Mari Stensrud

Verv: Styreleder

Har vært medlem av Skedsmo Rideklubb siden jeg flyttet hesten til Wærhaug gård på Skedsmokorset i 2007. 'Her har jeg 2 hester oppstallet; Melissa - pensjonert feltrittshest født 2002 og avkom og arvtager M&M's Lord Millaraq født 2017. Har vært aktiv i feltrittsporten siden barneårene med litt pause pga familieforøkelse både hos hest og rytter. Vi håper dog etterhvert å gjøre come back, men med null ambisjoner. Tid er min største mangelvare, men jeg ønsker å bidra der jeg kan  og har generelt vondt for å si nei. Ønsker en aktiv klubb, det beste for sporten og ikke minst det beste for hestene; disse fantastiske dyrene og bestevennene våre som gir oss så uendelig mye på så mange forskjellige arenaer.

Monica Vandbakk

Verv: Nestleder og i sprangkomite

Har vært medlem av rideklubben siden åtti-tallet. Startet på Prestegårdsstallen på slutten av sytti-tallet og deretter gikk det slag i slag i mange år før jeg la ridestøvlene på hylla for en god stund i 1997. Jeg har for det meste vært hobby-sprangrytter, men noen stevner bak meg i den mer aktive perioden, også i dressur. Jeg har endelig lykkes i å gjøre den ene av mine to døtre hestegal, og nå begynner jeg å angre.... Bosatt på Skjetten med resten av familien, og jobber ved OsloMet. Jeg har sittet i styret i rideklubben tidligere, og jeg har vært med i sportskomiteen i flere omganger. En periode var jeg også redaktør for klubbens tidligere medlemsblad «På Bittet» om noen husker dette. Jeg elsker å være i stallen og å drive med hest, og mitt ønske for klubben er fred og fordragelighet på alle måter – slik at hest & stall fortsatt kan være mitt – og alle andres deilige fristed. Jeg ivrer for at en så stor og bra klubb som Skedsmo skal arrangere gode stevner på alle nivåer og i minst de tre «hovedgrenene». For å få til det må vi ha en god dugnadsånd og vi er helt avhengig av trivsel og samarbeid sånn at alle kan og vil bidra.

Jane Kristiansen

Verv: Styremedlem og feltrittskomite

Har drevet med hest siden jeg var 7 år, som hobby/tur rytter. Konkurrerer litt lett og lavt innimellom for morro skyld. Eier egen hest, oppstallet på Stall Hauger i Gansdalen. Hovedgrener: sprang og feltritt

Marit Jakhelln

Verv: Styremedlem - Økonomi

Har hatt hestebasillen i kroppen siden jeg var 3 år, trav, galopp, dressur og hobby/turrytter. Har to aktive døtre som konkurrerer i sprang. Driver egen stall, Stall Jølsen, med 14 hester oppstallet, hvorav 2 er våre egne hester.

Interesser i klubben er alle grenene vi har aktive utøvere i sprang, dressur, feltritt og kjøring.

Per Arne Helgesen

Verv: Styremedlem

Per Arne er styrets vaktmester og tar i et tak der det trengs. Han liker godt å kjøre traktor og bidrar gjerne når det skal bygges baner og rigges til stevner. Han er pappa til Kine og pusler ofte i klubbstallen på Sørum Fritidsgård.

Øystein Granum

Verv: Styremedlem

Hestepappa med hest i klubbstallen og en aktiv datter i sporten.

Geir Ove Røed

Verv: Styremedlem

Hestepappa med aktive barn i sporten.

Kine Helgesen

Verv: Ungdomsrepresentant

Aktiv feltrittsrytter med hest oppstallet i klubbstallen.