Vel gjennomført Lillestrøm Horse Show

Postet av Skedsmo Rideklubb den 6. Jul 2021

Vi oppsummerer etter helgen og kan si oss fornøyd med gjennomføring av årets Lillestrøm Horse Show. Fantastiske rammer med sol, varme og blide folk. Vi kunne kanskje ha ønsket oss enda flere startende, men med tanke på året som har gått, er vi i utgangspunktet glade for å i det hele tatt kunne komme i gang med "normal" aktivitet og litt action på arenaen vår igjen.

Ett arrangement som dette krever mye folk og er mye job. Det har som alltid vært en hederlig innsats på dugnadsfronten i flere uker i forkant av selve stevnet. Elin, Tom og Kjetil har bygget baner og både samarbeidspartnere og medlemmer har støttet opp og hjulpet til der det har vært behov. Vi har fått på plass en fin gjeng som begynner å bli rutinerte på dette i klubben, men det er alltid plass til flere. Med gode samarbeidspartnere som Jakhelln Gruppen, Norsk Ferdigplen og Feiring med på laget sammen med eminente banebyggere, så er alltid banen på Sørum tipp topp!

Banebygger Tom Bartnes -
Fotograf Andrine Bartnes

Stevneleder Jane

Stevnet gikk ganske knirkefritt. Den ferske stevnelederen; Jane tok på seg oppgaven med å stå i front under hele arrangementet og klarte dette til toppkarakter. Det ble lange dager, mye jobb, men resultatet ble et flott stevne og fornøyde deltakere. Det ble nok noen ekstra skritt på skrittelleren, men heldigvis hadde Akershus Traktor stilt opp med 2 Can-Am ATV'er som vi kunne bruke under arrangementet når beina sviktet.

Lillestrøm Bar sørget også for fantastiske baguetter som holdt liv i alt og alle - fra teknisk personell til hinderdommere og publikum.

Selve premiebordet var fullpakket av premier fra KS-Hestesport på Skedsmokorset. De prydet også arenaen med stand og åpen butikk Skedsmo Rideklubb kunne også ta med seg noen premier hjem til egne medlemmer.

I P90 ble det seier til Dina Flateby/Shadow og Kine Helgesen/Seanmore Mercury ble nummer 2. I 90 Hest ble det seier til Lise Pedersen/La Tresör som ledet fra start til mål. Eline Seime Molvig/Pinocchio tok 3 med Maja Katinka Sørlid/Por Favor på 4 og Just Møller/Godess nummer 6.

I P80 ble det første uplasserte og 3. plass til Josefine Borgen Hamrin/Say if you like it og i 80 hest ble Emma Reneè Medoza Dåvøy/Stall Kankerud's Isis nummer 2, men tok med seg seieren i Best Cup som også gikk i denne klassen. Stina Oug/Outstanding ble nummer 4.

Hobbyfotograf Andrine Bartnes var også tilstede under stevnet og tok masse fine bilder. Besøk facebooksiden hennes og ta kontakt direkte med henne der om du ønsker se og/eller kjøpe bilder fra stevnet: Link her:  https://www.facebook.com/profile.php?id=100063465489723

Alltid blide funksjonærer - Foto Andrine Bartnes

Vi takker alle våre samarbeidspartnere, teknisk personell, frivillige og startende for en flott helg.