Skedsmo Rideklubb inviterer til Ungdomskveld

Postet av Skedsmo Rideklubb den 7. Feb 2020

Skedsmo rideklubb inviterer klubbens ungdommer (13-18 år) til

UNGDOMSKVELD

søndag 22.03, kl 17.00 på Fangene på fortet (Nydalsveien 28).

Fangene på fortet er et aktivitetssted med 45 ulike rom hvor man konkurrerer i alt fra klatring til gåter. Gruppen deles først opp i lag, og hvert lag får en nøkkel som kan åpne rommene hvor man skal prøve å finne løsningene. Nøkkelen er aktivert i den tiden man velger, og når alle er ferdige kåres et vinnerlag. Når vi er ferdig med aktiviteten blir det servert pizza.

Det er anbefalt å ta på lette klær, da det er mye aktivitet!

For de som ønsker blir det felles avreise med tog L13 Drammen fra Lillestrøm togstasjon til Oslo S kl. 16:06 (skriv gjerne i påmeldingen om du tar tog eller om du kommer deg til Fangene på fortet på egenhånd).

Vi møtes senest 16:45 på Fangene på fortet.

Påmelding til Maiken Laasby Lindstad innen mandag 16. mars, enten på facebook eller mail (maiken@sked.no), meld ifra om allergener i forhold til mat.

For mer informasjon kontakt Maiken Laasby Lindstad, eventuelt besøk hjemmesiden til Fangene på fortet (https://oslo.fangenepafortet.no).