Vi søker frivillige - 2024

Postet av Skedsmo Rideklubb den 6. Feb 2024

Vi søker frivillige - 2024

Skedsmo Rideklubb er et stort idrettslag med flotte fasiliteter, engasjerte medlemmer og styre og ikke minst veldig mange fantastiske ryttere og hester i alle aldre. Klubben vår driftes, som dere kanskje vet, i stor grad av frivillige ildsjeler som bruker sin fritid på egne og andres barn, ungdommer, voksne og hester.

Så hva er det alle disse frivillige gjør? Her er noe eksempler:
Deltakelse i drift av privatstall, treninger, konkurranser, rekruttarrangementer og mye, mye mer. Økonomi og regnskap må være i orden. Det arrangeres små og store arrangement som for eksempel distriktsstevner, klubbmesterskap, landsstevner mm. Det må produseres innhold til websiden vår og sosiale medier. Det må holdes orden på politiattester, samtykker, lisensiering og medlemsregister.

Vi må organisere og administrere
medlemmene og oppstalatørene våre, de må orienteres, utvikles og følges opp. Det må jobbes med sponsorer og vi må søke om tilskudd fra forskjellige ordninger og mye, mye mer.

Så kommer spørsmålet, har du kompetanse, engasjement og kapasitet til å være med på noe av dette? Tilbake får du muligheten til å bli kjent med mange andre engasjerte og flotte mennesker, du kan utvikle deg personlig, bidra til å utvikle et av Norges råeste idrettslag og du kan sette et frivillig verv på CV`en.

Vi i valgkomiteen i klubben har allerede startet jobben med å sette sammen styret som skal velges på neste årsmøte (11. mars) og vi ønsker å komme i kontakt med alle som føler de kan bidra. Det trenger ikke å være en styreplass, men kanskje en enkelt oppgave du mener du kan hjelpe til med. Ingen bidrag er for små.

Ta kontakt med oss i
stallen, på treninger etc(det er oss du ser på bildet ), ring oss, send en SMS eller PM. Jan Øyvind Bosvik (Leder) – mobil 922 38 028, Emma Mendoza – mobil 468 86 645, Siri Berntsen Fladeby – mobil 908 46 498

Et bilde som inneholder person, Menneskeansikt, kvinne, smilAutomatisk generert beskrivelseIMG_8606.jpgEt bilde som inneholder sketch, tegning, clip art, BarnekunstAutomatisk generert beskrivelse

Emma                                                     Jan Øyvind                                         Siri